Skip to main content

Per 1 februari is mr. Job van ’t Hooft benoemd tot notaris in Oost Gelre, als opvolger van mr. Bas Schipper. Job van ’t Hooft is notaris bij Hobbelink & Buitink Notarissen, met vestigingen in Winterswijk en Lichtenvoorde.

“Ik wilde graag notaris worden, maar wel onder de juiste voorwaarden. Niet solitair. Daar geloof ik niet in. Een groter kantoor met meerdere (kandidaat-)notarissen en juristen is minder kwetsbaar en biedt mogelijkheden tot specialisatie op verschillende vlakken”, aldus Job. “Bij Hobbelink & Buitink hebben we nu vier notarissen, twee kandidaat-notarissen en diverse juristen, die elk hun specialiteit hebben.”

Job is een geboren en getogen Achterhoeker en bracht zijn jeugd door in Winterswijk. Voor zijn studie notarieel recht verhuisde hij naar Groningen. Vervolgens was hij als kandidaat-notaris werkzaam in Hilversum, Doetinchem en Groenlo.

“Ook is de kantoorsfeer voor mij altijd een doorslaggevende factor geweest. Ik wilde notaris worden met de juiste mensen om mij heen. Beide benen op de grond, samen de schouders eronder en werkplezier voorop. Laat ik die club mensen na mijn omzwervingen nu uiteindelijk gevonden hebben in mijn eigen geboortestreek! Ik ben erg blij dat ik daar deel van uit kan maken.”

Hobbelink & Buitink Notarissen zal binnenkort op feestelijke wijze aandacht besteden aan Job’s benoeming tot notaris.

In verband met het vertrek van notaris mr. S.J.C. (Bas)  Schipper naar Doesburg komt zijn plek in Lichtenvoorde vrij. Hobbelink & Buitink Notarissen heeft niet alleen een functie in Winterswijk, maar ook een regionale functie. Door deze overname kan Hobbelink & Buitink Notarissen haar diensten ook vanuit Lichtenvoorde aanbieden.

Hobbelink & Buitink Notarissen neemt de oude en lopende dossiers over van Bas Schipper, zodat de klanten nog steeds in Lichtenvoorde terecht kunnen, als er een vraag is over de inhoud van een akte of een dossier.

Naast de werkzaamheden die u van oudsher van een notaris verwacht, zoals het opstellen van een testament, samenlevingscontract, aankoop van een woning, hypotheekakte of de oprichting van een BV, kunt u bij Hobbelink & Buitink ook terecht voor Estate-planning, Mediation/echtscheidingsbemiddeling en Agrarisch recht. Deze diensten zullen ook vanuit Lichtenvoorde worden aangeboden.

Het kantoor kent na de overname drie notarissen, drie kandidaat-notarissen, diverse juristen en een deskundig team van overige notariële medewerkers, die voor u de dienstverlening zullen blijven uitvoeren en optimaliseren.

Op 1 januari 2023 gaat in veel gevallen de overdrachtsbelasting omhoog.  Op dit moment moet bij overdracht van onroerend goed, dat niet het hoofdverblijf is, 8 procent overdrachtsbelasting worden betaald. Die belasting wordt op 1 januari 2023 verhoogd naar 10,4 %.

Dit hoge percentage overdrachtsbelasting geldt voor vrijwel alle onroerende zaken die u niet als hoofdverblijf (woning) gaat gebruiken. Dat kan bijvoorbeeld zijn een vakantiewoning, een bedrijfspand of een bouwkavel.

Denkt u erover om bijvoorbeeld een vakantiewoning of bedrijfspand aan te schaffen? Dan is het voor u aantrekkelijk om dit voor 1 januari 2023 in eigendom te verkrijgen. Over het algemeen is het aan het eind van het jaar erg druk bij notarissen en banken. Daarom is het wenselijk om uw aankoop op tijd bij ons te melden.

In het regeerakkoord is bepaald dat de schenkingsvrijstelling voor de eigen woning zal worden afgeschaft. Het kabinet gaat de vrijstelling per 1 januari 2023 verlagen tot het bedrag dat kinderen tussen 18 en 40 jaar, zonder nadere voorwaarden, belastingvrij kunnen ontvangen. U kunt in 2022 nog gebruik maken van de vrijgestelde schenking van maximaal €106.671.

De schenkingsvrijstelling voor de eigen woning wordt per 1 januari 2023 verlaagd naar €28.947. Dit is gelijk aan het bedrag dat ouders eenmalig, vrij besteedbaar, aan hun kinderen tussen 18 en 40 jaar kunnen schenken.

Nu nog kan iedereen een bedrag van €106.671 (2022) belastingvrij schenken, als dat wordt besteed voor aankoop, verbouwing of aflossing van de hypotheek van de eigen woning. In 2023 wordt dat dus € 28.947. Iedereen kan dat bedrag belastingvrij schenken. Dat zou bijvoorbeeld ook de buurman kunnen doen. Vanaf 2024 is deze eigen-woning-schenking door anderen dan ouders aan kinderen niet meer belastingvrij.

Wilt u nog dit jaar een schenking doen? Neem dan op tijd contact met ons u. Wij zijn u voor vragen en advies graag van dienst.

Alle notariskantoren worden periodiek onderworpen aan een audit. In zo’n audit wordt aandacht besteed aan de kwaliteit van werken en aan eventuele kwetsbaarheden. Onlangs is ons kantoor weer aan een audit onderworpen. De bevindingen van de auditor waren ronduit positief. Die willen we graag met u delen:

“Hobbelink & Buitink Notarissen te Winterswijk heeft een stabiele/degelijke notariële praktijk. Het is een klassiek allround kantoor met goede aandacht voor de notariële kernwaarden. Het kantoor bedient alle gebruikelijke rechtsgebieden die spelen op het verstedelijkte platteland.

Aandachtspunten zijn er nauwelijks.

De sfeer op kantoor is open en plezierig. Het is druk op kantoor. Het team werkt hard om de werkvoorraad op een goede wijze af te handelen. Het team is ervaren en goed toegerust voor de uitdagingen die spelen in het notariaat.

Er is goede aandacht voor de juridisch vakinhoudelijke kant van de werkzaamheden.”

Organisaties moeten hun UBO’s registreren in het UBO-register van de Kamer van Koophandel. Dat moet vóór 27 maart 2022.

UBO is de afkorting voor Ultimate Beneficial Owner. In goed Nederlands staat dat voor de Uiteindelijk Belanghebbende. Een UBO is iemand die het voor het zeggen heeft in een organisatie of een  financieel belang heeft in de organisatie. Dat geldt voor bedrijven, maar ook voor verenigingen en stichtingen.

Indien er op 27 maart nog geen UBO is ingeschreven, dan kan een organisatie een boete of een taakstraf krijgen. Inschrijven kan per post of digitaal. Meer informatie is te vinden op https://www.kvk.nl/inschrijven-en-wijzigen/ubo-opgave/ . Desgewenst kunnen wij u hierbij helpen.

Al vele jaren maken de notarissen Ans Post, Erik Oostrik en Roberto Cancian de dienst uit bij Hobbelink & Buitink Notarissen. Sinds kort zijn twee van de huidige kandidaat-notarissen, te weten Job van ’t Hooft en Anke Bruins-Wassink, toegetreden tot de maatschap. Dit betekent dat de maatschap voortaan uit vijf juristen bestaat. “Op deze manier blijven deze ervaren medewerkers behouden voor onze organisatie en gaan we samen de koers van ons bedrijf richting de toekomst uitzetten”, licht Ans Post toe. “Hierbij blijft uiteraard voorop staan het zo goed mogelijk verzorgen voor onze klanten van alle gevraagde notariële diensten, en met behoud van de huidige specialismen”.

“Wat klanten kunnen gaan merken, is dat wij ons dienstenpakket verder zullen gaan uitbreiden. In ons logo staat “Notarissen, Mediators en Estate planners”. Daar wordt nu een vierde tak aan toegevoegd, te weten die van de Rentmeester”. Anke Bruins heeft het afgelopen jaar de opleiding tot rentmeester met succes afgerond en gaat haar notariële werkzaamheden combineren met het rentmeesterschap.

De meeste mensen denken bij een rentmeester aan een beheerder van een landgoed. Deze klassieke rol kan de rentmeester nog steeds spelen. Maar waar de rentmeester zich vroeger voornamelijk bezig hield met zaken als houtproductie en het contact met pachters, ligt de nadruk tegenwoordig sterk op het behoud van onze leefomgeving. “De huidige tijd stelt het landelijk gebied de komende jaren voor grote uitdagingen, waarbij je kunt denken aan onder andere de verduurzaming in de landbouw en de klimaatopgaven. In combinatie met alle notariële kennis en het agrarische specialisme dat wij al in huis hebben, denken wij op deze manier zowel onze bestaande (agrarische) klanten nog beter te kunnen bijstaan, als ook andere gebruikers van grond breed te kunnen adviseren. Zo kunnen wij adviseren bij zaken als Pacht, Natuurschoonwet en kavelruil, maar wij kunnen ook meedenken met andere plannen om op een prettige manier te kunnen blijven wonen en werken in onze mooie omgeving, ook voor toekomstige generaties”, aldus Anke Bruins.

Een ander onderdeel waar Hobbelink & Buitink zich nog meer op zal gaan richten is de afwikkeling van nalatenschappen. “Steeds meer mensen benoemen in hun testament ons kantoor als executeur van hun nalatenschap”, aldus Job van ’t Hooft. Dat houdt in dat Hobbelink & Buitink Notarissen de volledige afhandeling van een nalatenschap kan verzorgen en zo erfgenamen kan ‘ontzorgen’. Hierdoor hoeven bijvoorbeeld (verre) familieleden of kennissen niet te worden belast met de ontruiming (en eventuele verkoop) van de woning, het uitvoeren van het testament en de verdere administratieve- en fiscale afwikkeling na een overlijden.

Kortom: het team van Hobbelink & Buitink – dat inmiddels uit 18 medewerkers bestaat – gaat vol vertrouwen de toekomst tegemoet en is u graag van dienst!

De Wet Bestuur en Toezicht Rechtspersonen is ook van toepassing op verenigingen en stichtingen. Moet u daarvoor al direct actie ondernemen? Geldt dit ook voor een klein organisatie?

Als u hier klikt krijgt u tekst en uitleg. Kijk daarbij ook even naar de checklist.

Of bekijk voor duidelijke het onderstaande filmpje.

Neem voor meer informatie gerust contact met ons op.

Kopers van 18 tot 35 jaar betalen eenmalig geen overdrachtsbelasting bij aankoop van een woning. Dat maakt de aankoop van een woning voor hen een stuk goedkoper. Vanaf 1 april 2021 geldt aanvullend dat de woning niet duurder mag zijn dan € 400.000. Kopers van 35 jaar of ouder die in de woning gaan wonen, betalen 2%. Beleggers gaan 8% betalen. De overheid wil met deze maatregelen starters en doorstromers meer kansen geven op de woningmarkt.
De koper moet voldoen aan een aantal voorwaarden om gebruik te maken van de vrijstelling overdrachtsbelasting:

Voldoet u niet aan de voorwaarden? Dan betaalt u 2 procent overdrachtsbelasting bij de aankoop van een woning. U moet er dan wel zelf gaan wonen. Anders betaalt u namelijk 8 procent. Ook dit is nieuw. Het kabinet wil met deze regelwijziging onder meer voorkomen dat beleggers woningen kopen om te verhuren en de positie van starters en doorstromers op de woningmarkt verbeteren.

Naar aanleiding van het aangescherpte RIVM-beleid en de adviezen van de regering heeft Hobbelink & Buitink Notarissen vastgesteld welke gevolgen dit heeft voor geplande besprekingen en afspraken voor ondertekening van akten, alsmede voor bezoekers van kantoor.

Wij hebben een aantal praktische maatregelen genomen waaronder:

Geplande besprekingen en tekenafspraken.
Uitgangspunt is dat reeds geplande afspraken voor ondertekening van akten op kantoor in principe gewoon doorgaan. Wilt u als klant de afspraak liever uitstellen of per volmacht tekenen, dan kan dat in de meeste gevallen. U kunt daarover bellen of mailen met ons kantoor. Indien de afspraak met meerdere partijen staat, zoals bij de overdracht van een woning, dan moet dit uiteraard in overleg met alle partijen. Mocht er een spoedeisend belang zijn, dan verzoeken wij u contact met ons op te nemen, zodat wij kunnen beoordelen op welke manier wij een en ander kunnen regelen.

Bezoekers aan ons kantoor.
Om verdere verspreiding van het Coronavirus tegen te gaan, verwachten we van bezoekers aan ons kantoor dat zij zich ook aan de richtlijnen vanuit de RIVM houden, dus bij neusverkoudheid, hoesten, keelpijn of koorts verzoeken we u om NIET naar kantoor te komen en contact met ons op te nemen om een oplossing te zoeken.
Ook als u uit een risicogebied komt en u ervaart lichte verschijnselen verzoeken wij u uw vragen telefonisch, per email of schriftelijk te stellen en NIET naar kantoor te komen.
Bij aanwezigheid in ons kantoor, vragen wij u de richtlijnen ook te blijven volgen, dus geen handen schudden en hoesten/niezen in de elleboog. Ook willen wij graag dat u anderhalve meter afstand houdt.
Gezien de grootschaligheid van dit virus kunnen we geen verantwoordelijkheid dragen voor eventuele negatieve gevolgen voor uw gezondheid in verband met uw komst naar ons kantoor. Wij proberen evenwel zoveel mogelijk risico’s te beperken.

Wij vragen u om niet meer mensen mee te nemen dan strikt noodzakelijk is!

Medewerkers
Onze medewerkers houden zich aan de meest actuele richtlijnen van de RIVM.  Zij worden geacht thuis te blijven wanneer zij griep- of verkoudheidsverschijnselen vertonen.
Met deze maatregelen hopen wij de continuïteit en de doorgang van de afspraken de komende weken zoveel mogelijk te waarborgen.

Wanneer denkt u na over uw testament?

Het ontmoeten van een nieuwe liefde of het stuklopen van een relatie, het eerste kleinkind, een nieuwe zaak. Op zulke momenten wordt meestal niet gedacht aan het testament, terwijl dat wel zou moeten! Dergelijke gebeurtenissen zorgen vaak voor een grote verandering in iemands leven.

Graag willen wij u aan het denken zetten. “Is dit mijn testamentmoment?”

Er zijn vele situaties denkbaar om over een testament na te denken. Er zijn allerlei situaties om die wellicht op u van toepassing zijn: is dit mijn ‘testamentmoment’? Klik hier voor de campagnewebsite. Deze laat vele situaties zien, waarvan er wellicht één op u van toepassing is.

Online checklist testament

Centraal in deze campagne staat de checklist testament die mensen online kunnen invullen. De vragen in deze checklist helpen mensen na te denken over de mogelijkheden van hun (nieuwe) testament en wat zij belangrijk vinden om daarin vast te leggen. Na het invullen ontvangt u direct een overzicht met de belangrijkste aandachtspunten op basis van de gegeven antwoorden. Deze informatie is te gebruiken als voorbereiding op het gesprek met de notaris.

Gratis testamentscan

Wilt u liever gewoon een gesprek met ons? Dat kan ook. Wij kennen een gratis testamentscan. Wij bespreken met u uw situatie en, als u al een testament heeft, beoordelen wij of deze nog aansluit bij uw situatie.

Jonge mensen denken vaak dat een levenstestament voor hen niet van belang is. Niets is minder waar. Ook voor jonge mensen is dit belangrijk. Stel, je krijgt een auto- of skiongeluk en je ligt in coma. Of je krijgt een ziekte, waardoor je (tijdelijk of blijvend) niet in staat bent om beslissingen te nemen. Je gaat er niet van uit, maar het kan je toch zomaar gebeuren.   

Wie mag er dan beslissingen nemen? Over geldzaken bijvoorbeeld, over een medische behandeling, of voor je onderneming.  

Een levenstestament hoeft niet altijd uitgebreid te zijn. Je kunt bijvoorbeeld een vertegenwoordiger aanwijzen, die beslissingen mag nemen en voor jou een handtekening mag zetten. Mensen die een uitgebreider levenstestament maken kunnen bijvoorbeeld vastleggen wat er moet worden gedaan bij opname in een verpleeghuis en welke schenkingen mogen worden gedaan om belasting te besparen.  

Veel mensen denken dat, als je getrouwd bent, je partner voor jou mag beslissen als je dat niet meer kunt. Dat is lang niet altijd het geval. Als je samen eigenaar van een woning bent, en je hebt een nieuwe hypotheek nodig of je wilt het huis verkopen, dan is de handtekening van beiden nodig. Als dat niet in een levenstestament is vastgelegd, mag de ene partner niet tekenen voor de andere partner. Via de rechter moet dan een bewindvoerder worden benoemd, die de vereiste handtekening mag zetten. Een omslachtige weg.  

Zo zijn er veel meer voorbeelden, waarbij het prettig is als je het goed geregeld hebt. Bijvoorbeeld ook als je een onderneming hebt. Op enig moment moet er wel een beslissing worden genomen in het belang van je bedrijf. Dan ben je blij dat je het goed geregeld hebt.

Online scheiden lijkt een goedkope manier van scheiden. Voor de korte termijn lijkt dat misschien zo. Maar, er zitten financieel en juridisch heel veel haken en ogen aan. Het beeld wordt geschetst dat online scheiden zorgvuldig gaat. Je zou in een paar muis-klikken uit elkaar kunnen, zonder persoonlijke hulp. Maar is dat ook echt waar?  

Een echtscheiding is niet alleen een “rouwproces”, maar ook een heel traject om alles op de juiste juridische en fiscale manier geregeld te krijgen. Door middel van persoonlijke gesprekken kan escalatie worden voorkomen en kunnen eventuele emoties meteen besproken worden. Hiermee wordt voorkomen dat – door middel van een klik met de muis – een beslissing wordt genomen, die later grote gevolgen kan hebben.   

Er zijn vele voorbeelden waarmee vaak geen rekening wordt gehouden, omdat veel mensen de gevolgen niet kunnen overzien:  

van de ouderdomspensioenen  

Zomaar aanklikken dat de partners daarvan afzien, kan grote financiële gevolgen hebben op latere leeftijd. Het is belangrijk om na te gaan wat men heeft opgebouwd en waar men eventueel afstand van doet.   

Afzien van partneralimentatie  

Een vrouw kan wel zeggen dat ze in haar eigen levensonderhoud kan en wil voorzien, maar heeft ze volgens de wettelijke regels ook recht op partneralimentatie?   

Wat te denken over de regeling van de kinderalimentatie, de alleenstaande-ouder-kop, het kindgebonden budget en de uitleg van de Wet Hervorming Kindregelingen, die sinds 2015 geldt? Krijgen de partners daar uitleg over bij een digitale echtscheiding?  

Nog niet opeisbaar erfdeel  

Wordt digitaal ook de vraag beantwoord of een – thans nog niet opeisbaar – erfdeel van een overleden ouder van één van de partners in de gemeenschap van goederen valt? En dat er daarom afspraken over de verdeling daarvan gemaakt moeten worden? Of komt men daar pas – te laat – achter, als de laatste ouder van de ex-partner is overleden? Tja, dan wordt het vrij lastig om daar nog met elkaar afspraken over te maken.   Zo zijn er nog veel meer onderwerpen waarvan het goed is om hierover na te denken, alvorens een beslissing te nemen.  

Goed geregeld voorkomt problemen  

Kortom: is het de partners duidelijk waarvoor ze kiezen als ze via een paar muisklikken het echtscheidingsconvenant en het ouderschapsplan in elkaar zetten? Achteraf is al vaker gebleken dat dit niet duidelijk was. Recentelijk is in een aantal rechtszaken door de rechter aangegeven dat de beide partners uitleg hadden moeten krijgen over wat voor rechten ze hebben en hoe de wetgeving in elkaar zit. 

Voorkomen is beter dan genezen! Het mag dan wel wat duurder zijn, maar dan weet je wel waar je aan toe bent en je weet zeker dat je alles goed geregeld hebt.

Is uw testament nog actueel? Sluit het (nog) aan bij uw persoonlijke situatie? Sluit uw testament aan bij de huidige wetgeving? Wij beoordelen het gratis voor u.

Het is belangrijk om, eens in de vijf jaar, te laten controleren of uw testament nog aansluit bij de huidige wetgeving. Doordat de wetgeving van tijd tot tijd verandert kan het maar zo zijn, dat wat u in het verleden hebt vastgelegd, ineens (fiscaal) onaantrekkelijk is geworden. Daarom kunt u beter af en toe laten beoordelen of uw testament nog aansluit bij de actuele wetgeving.

Ook is het verstandig om van tijd tot tijd te laten controleren of uw testament nog past bij uw huidige wensen en situatie. Wellicht is uw situatie gewijzigd, waardoor u nu mogelijk andere zaken belangrijk vindt dan destijds.

Neemt u gerust contact met ons op voor een vrijblijvende afspraak. Als een wijziging van uw testament niet nodig is kost het u niets.

U wilt iets bespreken of regelen bij de notaris, maar u bent slecht ter been of ernstig ziek. Geen probleem! Als de situatie er om vraagt komen wij naar u toe. Wij kunnen bij u thuis komen, maar bijvoorbeeld ook in een ziekenhuis of verpleeghuis.  

Wij verzorgen deze service al jaren. Als u echt niet bij ons op kantoor kunt komen, dan komen wij gewoon naar u toe. Belt u ons gerust en legt u de situatie even uit. Service en dienstbaarheid bepalen mede onze kracht.  

Als extra service zijn wij, buiten de gebruikelijke kantoortijden, ook op donderdagavond geopend.

Het levenstestament is niet alleen geschikt voor ouderen maar beslist ook voor jongere mensen. Ondernemers hebben ook vaak behoefte aan een levenstestament.

U heeft alles goed geregeld voor het geval dat u (of uw partner) komt te overlijden. Maar wat als er een situatie ontstaat waarin u zelf tijdelijk of langdurig geen beslissingen meer kunt nemen? Kan uw partner dan zaken voor u regelen, of kunnen anderen dat dan voor u doen? Zijn uw wensen voor zo’n situatie duidelijk vastgelegd en bekend bij uw naasten? En belangrijker nog, kunnen uw naasten ze ook uitvoeren? Hebben zij de (juridische) bevoegdheid daartoe? Een levenstestament is een document, opgesteld en vastgelegd bij de notaris, waarin u vastlegt wie namens u bepaalde dingen kan en mag regelen.

Een ‘gewoon’ testament werkt alleen bij overlijden. Het kan echter ook gebeuren dat u niet in staat bent om uw eigen wil te bepalen, bijvoorbeeld door een geestelijke of lichamelijke ziekte of door andere onverwachte omstandigheden zoals een verkeersongeluk. Wie zorgt er in zo’n situatie voor de kinderen? Wie regelt dat uw rekeningen worden betaald? Wie neemt er beslissingen over uw medische behandeling? Hoe moet het verder met uw onderneming? Veel van dit soort vragen zijn het overdenken waard.

Vaak denkt men dat een partner of kinderen deze zaken wel waar kunnen nemen. Dat is echter niet altijd mogelijk. Een ongetrouwde partner mag bijvoorbeeld geen beslissingen nemen over medische behandelingen. Kinderen mogen niet zomaar het huis van hun alleenstaande ouder verkopen als deze blijvend wordt opgenomen in een verpleeghuis. In dit soort gevallen kan de rechter wel een bewindvoerder benoemen, maar dan heeft men zelf meestal geen zeggenschap over wie die bewindvoerder wordt of hoe deze uw belangen gaat behartigen. In een levenstestament bepaalt u zelf wie uw zaken behartigt. U wijst namelijk in het levenstestament zelf een vertrouwenspersoon aan.

Van een levenstestament moet een notariële akte worden opgemaakt. Dat is nodig om bepaalde zaken namens iemand anders te kunnen regelen. Bovendien worden op die manier veel problemen voorkomen. Veel instanties vertrouwen namelijk op, of eisen een notariële akte. Wij adviseren u daarbij om in het levenstestament tevens een derde persoon aan te wijzen als toezichthouder. Deze kan er dan op toezien dat de vertrouwenspersoon zich aan de regels houdt die in het levenstestament zijn vastgelegd. Hiermee wordt bijvoorbeeld belangenverstrengeling voorkomen.

De notarissen van de Vereniging van Estate Planners in het Notariaat (EPN), waar wij bij zijn aangesloten, hebben een speciaal protocol ontwikkeld voor zo’n levenstestament. Belt u gerust met één van onze estate-planners voor het maken van een afspraak. We zullen uw vragen en wensen inventariseren, en de mogelijkheden met u bespreken.

     

Helaas, deze pagina kan niet worden gevonden.


We kunnen de pagina die u zoekt niet vinden. Dit kan komen doordat de pagina niet meer bestaat of doordat er een typefout is gemaakt bij het invoeren van het adres.

 

U wordt automatisch doorverwezen naar onze homepagina.